کجا ویلا بخریم؟ بهترین مناطق برای خرید ویلا

24 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
بهترین منطقه خرید ویلا شمال

در فکر خرید ویلا هستید اما نمی‌دانید کجا؟
به دنبال مناطق خوش آب و هوایی می‌گردید تا برای تفریح و گردش به آنجا بروید؟ نظرتان در مورد شهرهای شمالی و مناطق اطراف تهران چیست؟
اگر می‌خواهید به زودی در یکی از بهترین مناطق کشور برای خود ویلا بخرید، بهتر است این مقاله مجله گیلیم را از دست ندهید! یکی از اولین سؤالاتی که برای متقاضیان خرید ویلا و سرمایه گذاران در این زمینه رخ می‌دهد، پیدا کردن ویلایی مدرن در منطقه‌ای خوش آب و هوا با قیمت مناسب است.
شهرهای شمالی که دیگر نیازی به تعریف ندارند. مناطقی سرسبز که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را از شهرهای مختلف به سمت خود می‌کشانند. اما حیف است در زمان خرید ویلا از مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران غافل شویم.
با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین مناطق برای خرید ویلا را به شما معرفی کنیم. کسی چه می‌داند شاید در آینده نزدیک شما هم صاحب یکی از ویلاهای لوکس در این مناطق باشید!

آخرین ویرایش در تاریخ 1401/04/13    |    07/04/2022

بهترین شهر خرید ویلا
بهترین مناطق برای خرید ویلا

خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا این روزها به یکی از داغ‌ترین مسائل روز تبدیل شده است. اگر شما هم از شهروندان تهرانی باشید، با ترافیک، شلوغی، آلودگی و دغدغه‌های ریز و درشتی دست و پنجه نرم کرده‌اید. اینجاست که برای استراحت و یافتن ذره‌ای آرامش، به دنبال تفرجگاهی خوش و آب هوا می‌گردید.
اولین مناطقی که برای خرید ویلا به ذهنتان می‌رسد کجاست؟ شهرهای شمالی، درست است؟ اما به این فکر کرده‌اید که در ایام تعطیل باید ترافیک سنگین منتهی به این شهرها را تحمل کنید؟
اگر از شهروندان پایتخت باشید، مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران هم مثل لواسان، دماوند، کردان و … نیز می‌توانند انتخاب خوبی برای خرید ویلا باشند.
حالا ذهن خودتان را آزاد کنید و بدون جبهه گیری، ویژگی های خوب و بد مناطق اطراف تهران و شهرهای شمالی را به خوبی بررسی کنید. شک نکنید که در پایان این مقاله بهترین شهر برای خرید ویلای خودتان را پیدا کرده‌اید.

خرید ویلا سرمایه گذاری
خرید ویلا برای سرمایه گذاری

خرید ویلا در مناطق اطراف تهران

مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران به دلیل نزدیکی به پایتخت و داشتن آب و هوای مناسب به یکی از گزینه‌های خرید ویلا تبدیل شده‌اند. البته ساخت ویلاهای لوکس و متنوع در چند سال اخیر تأثیر زیادی در این اتفاق داشتند. در ادامه چند منطقه پرطرفدار اطراف تهران برای خرید ویلا را به شما معرفی می‌کنیم:

خرید ویلا در کردان

یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا، کردان است. کردان از معروف‌ترین مناطق اطراف تهران، از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال کشور و در استان البرز واقع شده است. طبیعت سرسبز، رودخانه‌های متعدد و کوه‌های مرتفع این منطقه باعث شده که کردان نه تنها برای گردشگران، بلکه برای ورزشکاران نیز از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
اگر می‌خواهید در منطقه‌ای خوش آب و هوا و با قیمت مناسب ویلا بخرید، کردان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

خرید ویلا در تهران‌دشت

در مسیر جاده تهران-قزوین، منطقه‌ای خوش آب و هوا با نام تهران دشت قرار گرفته است. تهراندشت از آن دست مناطقی محسوب می‌شود که در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و ساخت ویلا در آن رونق گرفته است.
اگر بودجه پایینی دارید و می‌خواهید در اطراف تهران ویلا بخرید تا سرمایه خود را حفظ کنید، تهراندشت را در نظر داشته باشید.

خرید ویلا تهراندشت
تهراندشت از بهترین مناطق ویلایی

خرید ویلا در دماوند

دماوند از شهرستان‌های اطراف تهران با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری متنوع و رودخانه‌های دائمی این منطقه باعث شده تا در فصول مختلف سال، گردشگران بسیاری به این منطقه سفر کنند.
در شهرستان دماوند انواع ویلاهای لوکس و کلاسیک کوچک و بزرگ قرار گرفته که می‌تواند با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را بخرید.

خرید ویلا در سهیلیه

سهیلیه از مناطقی است که فاصله نزدیکی با شهر تهران دارد. به طوری که با یک ساعت رانندگی می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید. وجود منابع آب کافی و شرایط آب و هوایی مناسب باعث شده تا خاک این منطقه حاصلخیز باشد و باغداری و کشاورزی در آن رونق پیدا کند.
اگر علاقه دارید تا در کنار ویلا خود به باغداری مشغول شوید و خودتان را از دغدغه‌های شهرهای بزرگ دور کنید، منطقه سهیلیه مناسب شما است. قیمت ویلاهای سهیلیه نیز به نسبت مناطق دیگر پایین است و با بودجه‌های مختلف می‌توانید ویلا دلخواه خود را بخرید.

خرید ویلا در لواسان

اگر برای خرید ویلا با دید سرمایه گذاری نگاه می‌کنید، ویلاهای لوکس لواسان با قیمت‌های بالا می‌توانند گزینه مناسبی باشند. آب و هوای مناسب این شهرستان در تمام فصول سال و مکان های تفریحی و گردشگری آن باعث شده تا افراد زیادی برای گشت و گذار به لواسان بیایند. از این رو لواسان هم یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا به حساب می‌آید.

خرید ویلا در کوهسار

کوهسار هم از دیگر مناطق پرطرفدار اطراف تهران برای ساخت و ساز و خرید ویلا محسوب می‌شود. آب و هوای خوب و ویلاهای لوکس این منطقه باعث شده تا روز به روز به تعداد سرمایه گذاران و خریداران این منطقه اضافه شود.

خرید ویلا کوهسار
کوهسار از بهترین مناطق برای خرید ویلا

مزایا خرید ویلا در اطراف تهران

خرید ویلا در شهرهای شمالی

اگر مسافت طولانی‌ و رانندگی خسته‌تان نمی‌کند، شهرهای شمالی بی شک برای شما گزینه بهتری هستند. شهرهایی با جنگل‌های وسیع و آبشارهای متنوع که جدای از آب و هوای خوب، حس و حال بهتری دارند.
از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای گران و لوکس را می‌توانید در شهرهای شمالی پیدا کنید. اما در ادامه چند مورد از معروف‌ترین شهرهای شمالی را برای خرید ویلا معرفی می‌کنیم:

خرید ویلا لوکس شمال
خرید ویلاهای لوکس چمستان

چمستان از شهرهای شمالی

چمستان یکی از مناطق سردسیر در استان مازندران است. محل قرار گیری این شهر در ارتفاعات باعث شده تا به نسبت دیگر شهرهای این استان هوای سردتری داشته باشد. از طرفی طبیعت بکر و جنگل های سرسبز این منطقه باعث شده تا افراد زیادی به فکر خرید ویلا در این منطقه باشند.

رامسر، عروس شهرهای ایران

رامسر، عروس شهرهای ایران یکی از معروف‌ترین مناطق شمالی برای خرید ویلا محسوب می‌شود. این شهر به عنوان قطب مهم تفریحی و گردشگری شمال به شمار می‌رود. اگر به فکر سرمایه گذاری و خرید ویلای لوکس در شمال هستید، رامسر انتخاب خوبی است.

زیباکنار از مناطق آزاد

زیباکنار از شهرهای اطراف رشت با ویلاهای لوکس و مدرن از پس هر نوع سلیقه و بودجه‌ای بر می‌آید. آب و هوای خوب، دسترسی آسان به شهر و دیدنی‌های بی شمار زیباکنار باعث رشد منطقه و افزایش خرید و فروش ملک در این شهر شده است. زیباکنار هم با ویلاهای مستقل و شهرکی لوکس خود توانسته در لیست بهترین مناطق برای خرید ویلا قرار بگیرد.

ویلا شهرکی زیباکنار
ویلاهای شهرکی زیباکنار

اگر می‌خواهید در شمال کشور ویلا بخرید و با پرطرفدارترین ویلاهای شمال کشور بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب “چه ویلایی بخریم؟ راهنمای خرید ویلا در شهرهای شمالی” را مطالعه کنید.

در پایان ...

همان طور که پیش‌تر خواندید ویژگی‌هایی مثل نزدیکی به محل سکونت، دوری از شلوغی شهرها، آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری متنوع برای انتخاب و خرید ویلا نقش مهمی دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از بهترین مناطق خرید ویلا را معرفی کنیم. به نظر شما کدام یک از مناطق کشور برای خرید ویلا مناسب هستند؟

ارسال دیدگاه