مراکز خرید رامسر

6 دی 1402
0 دیدگاه

برای خیلی ها شاید هیچ چیز به اندازه گشت و گذار و خرید کردن در پاساژهای شیک و مراکز خرید لوکس یا حتی بازارهای قدیمی و نوستالژیک لذت بخش نباشد! در راستای تحقق این لذت و خریدی دلچسب، با معرفی و بررسی بهترین مراکز خرید رامسر در این مقاله همراه شما خواهیم بود.

در بررسی لیست مراکز خرید رامسر، از پاساژ بزرگ و لوکس آرامش شروع می‌کنیم. وسعت این مرکز خرید بسیار زیاد است و شاید یک نصف روز وقت شما را بگیرد تا بتوانید از همه فروشگاه ها دیدن نمایید. آنچه سبب شهرت این مرکز خرید شده است فودکورت آن است که بزرگترین فودکورت استان مازندران می‌باشد. مرکز خرید آرامش دارای فروشگاه های مختلف در دسته‌‌ بندی‌ پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی است. از سوی دیگر در طبقه دوم و سوم این مرکز خرید شهربازی و پردیس سینمایی نیز قرار دارد.  

فروشگاه زنجیره ای ایران کتان

اگر علاقه زیادی به خرید لباس‌ های با کیفیت و برند دارید، ایران کتان بهترین انتخاب است. ایران کتان بخش‌های فروش محصولات مربوط به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را جداسازی کرده است. به همین دلیل خرید و گشت و گذار در این فروشگاه به سادگی انجام می‌شود. ایران کتان در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد و در این مجموعه علاوه بر خرید پوشاک می‌توانید اسباب بازی، کیف، کلاه، دوچرخه و… را نیز بررسی و تهیه کنید.

مرکز خرید نگین

محال است صحبت از بهترین مراکز خرید شهر رامسر در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه شود، اما اسمی از پاساژ نگین برده نشود. این مرکز خرید بیشترین تمرکز خود را بر روی لوازم منزل و آشپزخانه و همینطور محصولات آرایشی و بهداشتی گذاشته است. مجتمع نگین رامسر مساحت کمتری به نسبت مرکز خرید آرامش دارد اما تقسیم بندی فروشگاه‌های آن به صورتی است که سریعاً به محصول مورد نیاز خود دست می‌یابید. همچنین این پاساژ نزدیک به هتل قدیم و کاخ موزه رامسر است که بازدیدکننده زیادی دارد.

مجتمع تجاری و تفریحی مروارید

پاساژ مروارید یک تیر است و چند نشان! همزمان که شما مشغول خرید از فروشگاه‌های لوکس این مرکز خرید هستید، می‌توانید در بخش تفریحی پاساژ مشغول به بازی های متنوع و جذاب مثل: بولینگ، فوتبال دستی و تیراندازی شوید. همچنین در این مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ و شهربازی کودک نیز در نظر گرفته شده است. بیشترین فروشگاه‌های پاساژ مروارید به لباس های زنانه، مردانه و کیف و کفش اختصاص داده شده است.

مرکز تجاری سیمرغ رامسر

در بین مراکز خرید رامسر، مرکز تجاری سیمرغ که در بلوار دانش‌ آموزان نامور این شهر قرار گرفته است، می‌تواند پیشنهاد خوبی برای علاقمندان به پاساژگردی باشد. معماری و طراحی 4 طبقه‌ای این ساختمان سبب چشم انداز زیبای آن در سطح شهر شده است.

فروشگاه های تله‌کابین رامسر

مجموعه تله‌کابین رامسر بسیار جذاب است و کسانی که برای بار اول به این شهر سفر می‌کنند معمولاً به آن مراجعه می‌کنند. در این مجموعه علاوه بر امکانات تفریحی، فروشگاه هایی وجود دارد که از دید جوانان برند پوش بسیار جذاب است. این فروشگاه ها معمولاً از 10 صبح تا 12 شب فعال هستند و شما می‌توانید ضمن تفریح در این مجموعه گردشگری جذاب، خرید لباس نیز انجام دهید. مجموعه فروشگاه‌های تله‌کابین رامسر در جاده ساحلی محور شرق به غرب قرار گرفته اند.

بازار صنایع دستی برای علاقمندان به دنیای سنتی

بازارهای مختلفی در رامسر به صورت سنتی برپا شده‌اند و بازار صنایع دستی در لیست بهترین مراکز خرید رامسر قرار گرفته است. در این بازار تا چشم کار می‌کند وسایل حصیری و چوبی دیده می‌شود. اگر به رامسر سفر کرده‌اید و به فکر خرید سوغاتی هستید این بازار را از دست ندهید. کلاه و کیف حصیری در کنار وسایل چوبی از بهترین محصولات عرضه شده در این بازار بوده که اغلب کار دست هنرمندان عزیز شمالی است و از ارزش بالایی برخوردار هستند.

گذری در تاریخ با بازارچه قدیمی میوه و تره بار

وقتی صحبت از مراکز خرید رامسر می‌شود نباید فقط به ساختمان ها و پاساژهای لوکس فکر کرد. تعدادی از بازارچه های قدیمی در رامسر وجود دارند که بهترین مکان برای تجربه حس نوستالژیک و سنتی بازارهاست. بازار سنتی رامسر مکانی است که می‌توانید مایحتاج روزانه خود را به راحتی خریداری کنید. در این بازار انواع سبزیجات، میوه، ماهی و برنج عرضه می‌شوند. اگر می‌خواهید با فرهنگ مردم رامسر بیشتر آشنا شوید در ابتدا از این بازارچه زیبا دیدن کنید.

بازار ترشیجات رامسر

بازار ترشیجات رامسر در منطقه لات محله و در کنار رودخانه صفارود قرار گرفته است. این بازار دقیقاً روبروی بازار ماهی واقع شده است و یکی از بهترین مراکز خرید رامسر محسوب می‌شود. آنچه سبب شهرت این بازارچه محلی شده انواع و اقسام ترشی، شوری و آبلیمو و آب نارنج آن است؛ همچنین تمامی محصولات طبیعی و ارگانیک بوده و تهیه شده توسط افراد بومی شهر است.

بازار ماهی فروشان

اگر از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به ماهی و غذاهای دریایی دارید سری به بازار ماهی فروشان رامسر بزنید. به این ترتیب می‌توانید با قیمت مناسب انواع ماهی، میگو و… تازه را خریداری کنید. این بازار در منطقه لپاسرک سه راه فلسطین قرار دارد و در دسترس عموم مردم است. بازار ماهی فروشان اوایل صبح همزمان با شروع کار بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است.

بازارهای هفتگی رامسر

بازارهای هفتگی بخشی از فرهنگ بسیاری از شهرهای شمالی محسوب می شوند. در رامسر نیز یک سری بازارها به عنوان بازارهای هفتگی شناخته می شوند. این بازارها روزهای شنبه و سه شنبه برپا می‌شوند. ساعت کاری این بازارها از 8 صبح تا 13 بعد از ظهر است و شامل میوه و سبزیجات، بساط لباس و پوشاک و محصولات خانه و آشپزخانه است. بازار هفتگی رامسر بین میدان امام خمینی و میدان فلسطین واقع شده است. عمده فروشندگان این بازار دست فروش یا به اصطلاح بساطی هستند که این کار بخشی از فرهنگ مردم رامسر محسوب می شود.

مرکز خرید ساحل پلاسکو

در صورتی که قصد خرید محصول به صورت عمده دارید می‌بایست سری به مرکز خرید ساحل پلاسکو بزنید. این مرکز خرید در بلوار عباس مفرد قرار گرفته است و انواع ظروف خانه و آشپزخانه و البسه به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب در این مرکز عرضه می‌شود. تنوع محصولات در مرکز خرید ساحل پلاسکو بسیار زیاد است و به همین دلیل در لیست مراکز خرید رامسر جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است.

جمع بندی

شناخت تنها یک مرکز خرید در رامسر سبب می‌شود تا دست شما در خرید کردن بسته باشد. شما باید لیستی از مراکز خرید محبوب شهر رامسر را داشته باشید و در فرصت مناسب به گشت و گذار در هر یک از فروشگاه های آن‌ها بپردازید. از سوی دیگر بازارهای سنتی رامسر نیز از بهترین مکان هایی هستند که به شما در خرید سوغاتی و خوراکی های خوشمزه کمک می کنند.

هر یک از مراکز خرید رامسر دارای ویژگی‌های مخصوص خود هستند. در برخی پاساژها تمرکز بر روی فروش لباس است، در حالی که برخی دیگر از مراکز خرید رامسر تنها به لوازم آشپزخانه بسیار اهمیت میدهند. به هر حال وجود تنوع در این راستا کمک می کند تا سطح رضایت از خرید شما بیشتر شود. هر یک از مراکز خرید رامسر به نوعی فضای تفریحی نیز محسوب می‌شوند بنابراین اگر موفق به خرید نشدید باز هم خاطره خوبی در تقویم خود ثبت کرده اید.

ارسال دیدگاه