در جاده هراز کجا غذا بخوریم؟ 16 رستوران برتر جاده هراز + آدرس

17 تیر 1402
6 دیدگاه
بهترین رستوران‌های جاده هراز

بهترین رستوران جاده هراز را می‌شناسید؟!

جاده هراز یا همان جاده ۷۷ را که به خاطر دارید؟! در مطالب قبلی گیلیم که در مورد مسیرهای تهران – شمال صحبت می‌کردیم، جاده هراز به عنوان دومین انتخاب مسافران برای سفر به شهرهای شمالی بود. مسیری که از تهران تا آمل حدود ۲۰۰ کیلومتر بوده و ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد.

از تهران که به سمت هراز حرکت کنیم، باید از دماوند، فیروزکوه،‌ آبعلی،‌ امامزاده هاشم، پلور، گزنک، آب اسک و لاریجان بگذریم تا به شهر آمل برسیم. بعد از آن دیگر انتخاب با شما است که به سمت مرکز استان مازندران یعنی ساری حرکت کنید یا به سمت نور و رویان بروید.

فرقی نمی‌کند که کدام شهر را برای سفر خودتان انتخاب کرده‌اید، اگر قرار است مسیر خود را از جاده هراز آغاز کنید؛ همین‌جا بمانید! انتخاب رستوران و صرف غذا در رستوران‌های سر راهی همیشه دشوار است. از این رو سعی کردیم در مطلبی جامع لیست بهترین رستوران‌های هراز از نگاه مسافران را بررسی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید. 

غذاهای خوش طعم شمال
غذاهای خوش طعم شمال

طعم بی نظیر غذاهای شمالی و صرف غذا آن هم در سفر، لذت دیگری دارد. اگر در زمان تعطیلات و شلوغی جاده‌ها پا به جاده هراز بگذارید، احتمالاً ساعت‌ها در ترافیک می‌مانید. حالا چه چیزی بهتر از اینکه ماشین خود را کنار جاده پارک کنید و یکی از وعده‌های غذایی خودتان را در هراز صرف کنید؟!

1. رستوران روگلی

یکی از بی‌نظیرترین رستوران‌های جاده هراز، رستوران روگلی است. رستورانی با پرسنل بسیار خوش برخورد و غذاهای لذیذ و خوشمزه که همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران بوده است. فرقی نمی‌کند که برای صرف صبحانه، ‌ناهار یا شام به رستوران روگلی بروید. قطعاً از طعم بی نظیر غذاهای آن حیرت زده خواهید شد.

از معروف‌ترین غذاهای روگلی می‌توان به جوجه فسنجانی، اکبر جوجه، سبزی پلو با ماهی و املت‌های آن اشاره کرد.

آدرس رستوران
شهرستان آمل، جاده سد لار، جاده رینه
ساعت فعالیت
از ساعت 6:00 تا 24:00
شماره تماس
01143342419
رستوران روگلی جاده هراز
رستوران روگلی جاده هراز

2. رستوران ترنج

رستوران ترنج یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بین راهی از نظر مسافران است. این رستوران که در سال 1386 در جاده هراز افتتاح شد؛ با طبخ غذاهای باکیفیت و لذیذ در بین مسافران محبوب شده است. البته از حق نگذریم پرسنل مجرب و مدیریت محترم این رستوران هم در شهرت آن نقش زیادی داشتند.

منوی رستوران ترنج شامل انواع کباب‌های سنتی، غذاهای دریایی‌، سالاد بار، دیزی، نوشیدنی‌های متنوع و صبحانه‌های بی نظیر است. 

آدرس رستوران
کیلومتر ۴۶ جاده هراز از تهران به‌ سمت آمل، ۸۰۰ متر قبل از پیست اسکی آبعلی
ساعت فعالیت
از ساعت 9:00 تا 23:00
شماره تماس
۰۲۱۴۰۷۷۷۵۵۹
رستوران ترنج با غذاهای باکیفیت
رستوران ترنج با غذاهای باکیفیت

3. رستوران لاله صحرا

رستوران لاله صحرا یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های رودهن و جاده هراز است. پرسنل محترم و مجرب مجموعه با سرویس دهی عالی و طبخ غذاهای خوشمزه، باعث شدند تا رستوران صحرا در میان مسافران شهرت داشته باشد.

در این رستوران می‌توانید انواع کباب و غذاهای سنتی را سفارش دهید.

آدرس رستوران
استان تهران، رودهن، ابتدای بلوار امام به ‌سمت تهران، تقاطع خیابان لاله صحرا
ساعت فعالیت
از ساعت 11:00 تا 23:00
شماره تماس
۰۲۱۷۶۵۰۲۱۵۲
لاله صحرا از بهترین رستوران‌های رودهن
لاله صحرا از بهترین رستوران‌های رودهن

4. رستوران کاچیلا

رستوران کاچیلا در محور شمال به جنوب جاده هراز یکی دیگر از رستوران‌های خوش‌نام هراز محسوب می‌شود. رستورانی با منوی غذایی متنوع از انواع کباب گرفته تا غذاهای دریایی، ‌اردک محلی، انواع سوپ، میرزا قاسمی و حتی نسکافه و بستنی هم سرو می‌کند.

اما چیزی که باعث شهرت این رستوران شده تنها غذاهای باکیفیت کاچیلا نیست؛ زمانی که در میز خود منتظر سرو غذاها هستید، می‌توانید آشپزخانه رستوران و نحوه طبخ غذاها را مشاهده کنید. حواستان باشد که اگر در ساعات اولیه روز از این منطقه گذر کردید، ‌حتماً طعم صبحانه‌های خوشمزه کاچیلا را هم بچشید.

آدرس رستوران
شهرستان آمل، کیلومتر ۶۰ جاده هراز، منطقه قلابن
ساعت فعالیت
از ساعت 7:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۳۲۲۴۲۴
رستوران کاچیلا
رستوران کاچیلا

5. رستوران لاله زار

لاله زار تنها یک رستوران نیست؛ شعبه مرکزی لاله زار که در جاده هراز قرار گرفته، دارای رستوران سنتی، رستوران سلف سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی و بخشی برای برگزاری مراسمات و مهمانی‌ها است. 

در رستوران لاله زار می‌توانید طعم بی نظیر انواع غذاهای سنتی ایرانی، آش‌های متنوع و غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت بچشید. البته اگر دلتان قهوه تازه یا نوشیدنی خنک طلب می‌کرد، می‌توانید به کافی شاپ لاله زار بروید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۱۱ جاده هراز از آمل به‌ سمت تهران
ساعت فعالیت
از ساعت 12:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۱۶۵۶۸۸
مجامع پذیرایی لاله زار
مجامع پذیرایی لاله زار

6. رستوران آریا

هر ساعتی از شبانه روز که به دل جاده هراز زدید و دلتان هوس غذاهای محلی کرد، رستوران آریا را یادتان باشد. رستوران آریا با پخش موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، غذاهای باکیفیت و سرو غذا در همه ساعات شبانه روز در میان مسافران معروف است.

غذاهای دریایی، انواع کباب، غذاهای محلی مثل مرغ شکم پر، مرغابی، انواع سالاد و پیش غذا در منوی رستوران آریا وجود دارد.

آدرس رستوران
جاده هراز از آمل به ‌سمت تهران، چهار کیلومتر بعد از پلیس راه آمل
ساعت فعالیت
به صورت شبانه روزی
شماره تماس
۰۱۱۴۳۷۶۵۶۲۰
رستوران آریا
رستوران آریا

7. رستوران روزی روزگاری

باغ رستوران روزی روزگاری با سرو غذا در آلاچیق،‌ سالن و میزهای فضای باز در جاده هراز قرار گرفته است. محیط بهداشتی، پرسنل خوش برخورد، سرویس دهی سریع و طعم غذاهای با کیفیت از جمله دلایل محبوبیت رستوران روزی روزگاری است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی و کباب را سفارش دهید.

آدرس رستوران
جاده هراز از آمل به ‌سمت تهران، ۸۰۰ متر بعد از پلیس راه آمل
ساعت فعالیت
از ساعت 10:30 تا 1:00
شماره تماس
۰۹۱۱۵۸۶۴۴۹۸
باغ رستوران روزی روزگاری
باغ رستوران روزی روزگاری

8. رستوران حاج محمد

رستوران حاج محمد با طبخ انواع کباب‌های خوشمزه و لذیذ، پاتوق کباب بازها است. حاج محمد در کنار رستوران خود دامداری، قصابی و زنبورداری هم دارد. با این وجود این رستوران جزو با کیفیت‌ترین رستوران‌های سرراهی جاده هراز محسوب می‌شود که گوشت کشتار روز را برای مسافران طبخ می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم که حتماً طعم کباب ششلیک، کوبیده و کباب برگ رستوران حاج محمد را بچشید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۷۶ جاده هراز از تهران به‌ سمت آمل
ساعت فعالیت
از ساعت 12:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۹۱۱۲۲۲۱۹۹۷
قصابی و کبابی حاج محمد
قصابی و کبابی حاج محمد

9. رستوران برف چال

رستوران برف چال با محیط سنتی و صبحانه‌های خوشمزه آن شهرت دارد. سرشیر تازه، املت،‌ نیمرو،‌ عسل محلی و … با کیفیت را می‌توانید در وعده صبحانه میل کنید. البته کباب‌ها، غذاهای سنتی و دریایی رستوران برف چال هم کم طرفدار ندارد.

آدرس رستوران
کیلومتر ۷۵ جاده هراز از تهران به‌ سمت آمل
ساعت فعالیت
از ساعت 4:30 تا 2:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۳۸۴۳۴۵
صبحانه‌های خوشمزه برف چال
صبحانه‌های خوشمزه رستوران برف چال

10. رستوران بام هراز

رستوران بام هراز در منطقه خوش آب و هوا و پرطرفدار هراز یعنی آبعلی قرار گرفته است. این رستوران تلاش کرده با منوی غذایی متنوع از پس سلیقه تمام مسافران جاده بربیاید و سفری لذت بخش را برایشان رقم بزند.

تا به اینجای کار هیچ از رستوران‌های نام برده شده در منوی غذایی خود فست فود نداشتند. اما رستوران بام هراز علاوه بر انواع کباب، دیزی، ‌ماهی، ‌انواع سوپ و سالاد دارای غذاهای فرنگی، انواع پاستا، انواع پیتزا و برگر می‌باشد.

از ساعت ۸ صبح تا پاسی از شب می‌توانید صبحانه متنوع،‌ ناهار، شام و حتی عصرانه خود را در رستوران بام هراز میل کنید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۴۲ جاده هراز از تهران به‌ سمت آمل، دو کیلومتر بعد از آبعلی
ساعت فعالیت
از ساعت 8:00 تا 23:30
شماره تماس
۰۲۱۷۶۵۳۲۰۲۶
رستوران بام هراز از رستوران‌های سرراهی
رستوران بام هراز از رستوران‌های سرراهی

11. رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت در کیلومتر ۴۳ جاده هراز برای راننده‌هایی که در ساعات مختلف روز از این محدوده عبور می‌کنند، رستوران بسیار خوبی است. غذاهای خوشمزه این رستوران در آلاچیق،‌ سالن یا در محیط باز و زیر سایبان سرو می‌شود.

انواع کباب،‌ غذاهای سنتی، ‌غذاهای دریایی و حتی آب دوغ خیار را می‌توانید در رستوران باغ بهشت میل کنید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۴۳ جاده هراز از تهران به ‌سمت آمل
ساعت فعالیت
شبانه روزی
شماره تماس
۰۹۱۲۱۰۸۵۸۲۹
رستوران باغ بهشت با غذاهای سنتی
رستوران باغ بهشت با غذاهای سنتی

12. رستوران کاردیچال

در قدیم رستورانی معروف با نام قدس بود در کیلومتر 63 قرار داشت. رستورانی که طعم بی نظیر غذاهای باکیفیت آن زبانزد بود. این رستوران امروزه با نام کاردیچال فعالیت می‌کند. پرسنل مجرب، مواد اولیه تازه، پخت نان در رستوران و منوی غذایی متنوع رستوران کاردیچال از دلایل محبوبیت این رستوران از نگاه مسافران بین راهی است.

اگر در ساعات اولیه صبح به این رستوران بروید می‌توانید سرشیر تازه، پنیر، املت، لوبیا و نیمرو میل کنید. اما اگر برای صرف ناهار یا شام به کاردیچال بروید، می‌توانید انواع خورشت، انواع کباب، غذاهای دریایی، دسر و پیش غذا میل کنید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۶۳ جاده هراز از تهران به ‌سمت آمل
ساعت فعالیت
از ساعت 5:30 تا 23:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۳۴۲۲۴۱
رستوران کاردیچال یا همان قدس سابق
رستوران کاردیچال یا همان قدس سابق

13. رستوران پلور

به محدوده منطقه پلور که برسید، رستورانی قدیمی با نام پلور در کنار جاده به چشم می‌خورد. رستوران پلور که در سال 1342 تأسیس شده است، در محیطی دنج و با صفا با منوی غذایی متنوع به مسافران بین راهی خدمت رسانی می‌کند.

رستوران پلور از ساعات اولیه صبح صبحانه خود را با نان داغ سرو می‌کند. پس از آن وعده‌های غذایی را با منوی متنوعی مثل انواع کباب،‌ غذاهای محلی پرطرفدار، غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوع را ارائه می‌دهد.

آدرس رستوران
کیلومتر ۷۰ جاده هراز از تهران به ‌سمت آمل، ۲۰۰ متر قبل از دوراهی جاده لار
ساعت فعالیت
از ساعت 8:000 تا 23:00
شماره تماس
رستوران پلور با سابقه طولانی
رستوران پلور با سابقه طولانی

14. رستوران نصرت شاندیز

رستوران نصرت شاندیز یا همان طبیعت سابق یکی دیگر از رستوران‌های با کیفیت و ویژه جاده هراز است. این رستوران دارای چندین شعبه است که یکی از این شعبه‌ها در کیلومتر 19 جاده هراز قرار دارد. اگر می‌خواهید با خانواده در محیطی آرام غذاهای ارگانیک و باکیفیتی میل کنید، ‌رستوران نصرت شاندیز انتخاب مناسبی است.
منوی غذایی رستوران نصرت شاندیز شامل انواع کباب‌ها، آبگوشت، خوراک‌های متنوع، ‌غذاهای دریایی و صبحانه‌های ارگانیک و خوشمزه است.

آدرس رستوران
کیلومتر ۱۹ جاده هراز از آمل به ‌سمت تهران
ساعت فعالیت
از ساعت 7:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۱۶۵۲۲۵
رستوران نصرت شاندیز از رستوران‌های هراز
رستوران نصرت شاندیز از رستوران‌های هراز

15. رستوران شازده ماهان

در نزدیکی رستوران کاچیلا، رستوران دیگری با نام شازده ماهان قرار دارد. احتمالاً سبک ساختمان و تابلوی این رستوران در مسیر نظرتان را به خود جلب کند. رستوران ماهان با طبخ انواع کباب، غذاهای دریایی و غذاهای سنتی با مواد اولیه تازه در میان مسافران شهرت دارد.

رستوران شازده ماهان هم برای صرف صبحانه بسیار مناسب است.

آدرس رستوران
کیلومتر ۶۱ جاده هراز از آمل به‌ سمت تهران
ساعت فعالیت
از ساعت 7:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۱۱۴۳۳۲۲۶۱۶
رستوران شازد ماهان
رستوران شازد ماهان

16. رستوران باغ صفا

رستوران صفا در 50 کیلومتری شهر آمل از دیگر باغ رستوران‌های محبوب جاده هراز است. اگر می‌خواهید در محیطی دنج و زیبا غذاهای لذیذی میل کنید، ‌رستوران باغ صفا را به خاطر بسپارید. صبحانه‌های مقوی و خوشمزه، انواع کباب، انواع خوراک، غذاهای دریایی و پیش غذاهای متنوع را در رستوران باغ صفا می‌توانید سفارش دهید.

آدرس رستوران
کیلومتر ۱۲۰ جاده هراز از تهران به‌ سمت آمل
ساعت فعالیت
از ساعت 7:00 تا 24:00
شماره تماس
۰۹۱۱۱۲۱۲۲۹۵
رستوران باغ صفا
رستوران باغ صفا

سؤالات متداول

اگر می‌خواهید در جاده هراز صبحانه بخورید می‌توانید به رستوران روگلی، ترنج،‌ کاچیلا، نصرت شاندیز مرکزی، شازده ماهان، پلور، بام هراز، برف چال و باغ صفا مراجعه کنید.

رستوران روگلی، ‌رستوران ترنج، رستوران شازده ماهان، رستوران پلور، رستوران کاردیچال، رستوران نصرت شاندیز،‌ رستوران بام هراز و … از بهترین رستوران‌های جاده هراز هستند. اگر می‌خواهید با لیست کامل بهترین رستوران‌های جاده هراز آشنا شوید، مطلب را تا انتها بخوانید.

در رستوران بام هراز می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را میل کنید.

در پایان ...

جاده هراز رستوران‌های زیادی را درون خود جای داده است. اما لیستی که امروز برای شما آماده کردیم، بهترین رستوران‌های بین راهی جاده هراز از نگاه مسافران بود.

اگر فکر می‌کنید رستوران دیگری در جاده هراز وجود دارد که غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد و جای آن در لیست ما خالی است، آن را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

6 دیدگاه

  1. مرضيه
    13 مهر 1402
    | پاسخ
    | پاسخ

    رستوران كاچيلا بر خلاف تاييد شما بر كيفيت غذا خيلي كيفيت پاييني داشت
    ما اردك شكم پر گرفتيم كه از هر لحاظ بد طعم و بي كيفيت بود . زيتون با با بروده هم خيلي كيفيت پاييني داشت . واقعا تجربه ي خيلي بدي بود هزينه كرديم و گرسنه راهي جايي ديگه هستيم . غذامون برداشتيم براي سگ هاي توي راه

    • گیلیم
      22 مهر 1402
      | پاسخ
      | پاسخ

      سلام. از اتفاقی که افتاده متاسفیم. رستوران هایی که در این مقاله پیشنهاد داده شده بر اساس میانگین نظرسنجی مشتریان است. امیدواربم رستوران کاچیلا کیفیت غذاهایش را بهبود ببخشد

  2. بهروز عطایی
    16 آبان 1402
    | پاسخ
    | پاسخ

    سلام یکی از روستوانهای عالی سنتی فوق العاده تمیز و بهداشتی رستوان روری روزگاری هست که یک کیلومتر از پلیس راه آمل است فوق العاده غذای خوشمزه و تمیز و محیط دلچسبی دارد

  3. مهتاب
    28 دی 1402
    | پاسخ
    | پاسخ

    رستوران روگلی بهترین کیفیت غذا و قیمت هم واقعا منصفانه ست
    میرزا قاسمی ش هم فوق العاده ست

  4. محمد
    20 بهمن 1402
    | پاسخ
    | پاسخ

    رستوران کاچیلا خیلی خیلی گرون بود اصلا نمی ارزید کیفیت غذاش هم پایین بود

  5. حسینی
    2 اسفند 1402
    | پاسخ
    | پاسخ

    رستوران کاردیچال دارای ویو زیبایی از قله دماوند و همچنین ارائه دهنده غذای بسیار خوشمزه و عالی می باشد .
    از مدیریت و پرسنل این رستوران سپاسگزارم

ارسال دیدگاه