خانوادگی صاحب شهرک شوید! خرید یک جا شهرک در شمال

10 تیر 1402
0 دیدگاه
خرید یک جا شهرک

نظرتان در مورد خرید یک جا شهرک در شمال چیست؟! دوست دارید صاحب شهرکی لوکس در شمال باشید اما سرمایه کافی برای خرید آن ندارید؟! 

احتمالاً زمانی که در مورد خرید ویلای شهرکی در گوگل جستجو کردید، با مطلب ما روبرو شده باشید. در مطالب قبلی گیلیم در مورد ویلاهای شهرکی، تفاوت ویلاهای شهرکی با مستقل و معرفی شهرک‌های لوکس شمال صحبت کردیم. 

اما امروز می‌خواهیم در مورد شهرک‌های ارزان قیمت و کوچک شمالی صحبت کنیم. شهرک‌هایی که نیاز به بودجه چند صد میلیونی ندارند و حتی با بودجه کم هم می‌توانید از پس خرید آن بربیایید. اما چطور؟!  

همه شهرک‌های شمالی که مثل شهرک خزر شهر و امیردشت به خاطر برند بودنشان قیمت‌های نجومی ندارند. برخی شهرک‌های شمالی به خاطر زمین کوچکشان کمتر از 10 ویلا درون خودشان دارند و مانند شهرک ‌های برند شمالی گران قیمت نیستند. این نوع ویلاها را می‌توانید به صورت یک جا بخرید و صاحب شهرک شوید.

با ما در ادامه همراه باشید تا ویلاهای شهرکی شمال را که به صورت یک جا به فروش می‌رسند معرفی کنیم.

شهرک‌های لوکس شمال
شهرک‌های لوکس شمال

این روزها همزمان با افزایش ساخت و ساز در شمال، ساخت شهرک‌های کوچک شمالی هم رواج پیدا کرده است. شهرک‌هایی که کمتر از ۱۰ ویلا را درون خود دارند و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب‌اند. از طرف دیگر قیمت پایین‌تر خرید شهرک باعث شده تا افرادی که سرمایه زیادی دارند، نسبت به خرید شهرک‌های شمالی ترغیب شوند.

اگر بودجه شما برای سرمایه گذاری در خرید ملک، تا 150 میلیارد تومان باشد، به راحتی می‌توانید صاحب این شهرک‌ها باشید. اما اگر بودجه شما کمتر از این مقدار هست هم نگران نباشد! از آنجایی که قیمت خرید یک جا شهرک از قیمت خرید چند ویلا به صورت تکی بسیار ارزان‌تر است؛ می‌توانید با اعضای خانواده سرمایه خود را روی هم بگذارید و به نوعی خانوادگی صاحب شهرک شوید.

در ادامه چند شهرک خوب شمالی را که می‌توانید به صورت یک جا خریداری کنید، معرفی می‌کنیم.

خرید شهرک به صورت یک جا در شمال
خرید شهرک به صورت یک جا در شمال

1. شهرک ژیوار با ۴ ویلای لوکس و هوشمند

شهرک ژیوار در منطقه علوی کلا مازندران قرار گرفته است. این شهرک در زمین 1936 متری خود، ۴ ویلای تریبلکس با نمای مدرن به مساحت ۶۹۰ مترمربع دارد. چیزی که شهرک ژیوار را از دیگر شهرک‌های منطقه متمایز می‌کند، هوشمند بودن ویلاهای آن است.

امنیت کلی ویلا توسط دوربین مدار بسته و سیستم مانیتورینگ نگهبانی تأمین می‌شود. هر یک از ویلاها نیز به سیستم هوشمند TIS مجهز شده‌اند که قابلت کنترل پرده، گرمایش، سرمایش، نور، سیستم صوتی، استخر و … را به صاحبان ویلا می‌دهد. درب ورودی ویلا نیز دارای حسگر اثر انگشت و قابلیت کنترل از راه دور است.

همه ویلاهای شهرک ژیوار دارای جواز ساخت، پایان کار و سند تک برگ هستند. این ویلاها به صورت تکی با قیمت ۳۰ میلیارد به فروش می‌رسند. اما اگر بخواهید کل شهرک را به صورت یک جا بخرید، تنها با ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانید صاحب شهرکی هوشمند شوید.

2. شهرکی در منطقه چلک با ۴ ویلای دوبلکس

قیمت استثنایی و ویژه این شهرک باعث شده تا افرادی که زیر ۳۰ میلیارد تومان بودجه دارند هم بتوانند صاحب شهرک شوند. در منطقه چلک مازندران ۴ ویلای دوبلکس 250 متری در زمین 1200 متری ساخته شده‌اند.

گرچه ویلاهای این شهرک همانند چلک هوشمند نیستند، اما در دسته ویلاهای خوش ساخت و خوب شمال قرار می‌گیرند. اگر به دنبال خرید شهرک با چشم انداز رو به دریا و جنگل هستید، می‌توانید این شهرک را با قیمت ۲۳ میلیارد تومان بخرید.

اگر صاحب شهرک هستید و می‌خواهید ویلاهای خود را به صورت یکجا بفروشید می‌توانید اطلاعات فایلتان را برای ما ارسال کنید تا در این مطلب قرار دهیم.

در پایان ...

همان‌طور که مطالعه کردید، برای خرید شهرک در شمال حتماً لازم نیست که سرمایه چند صد میلیاردی داشته باشید. با وجود تورم بالا در کشور، همچنان می‌توانید صاحب شهرکی لوکس شوید و با فروش ویلاها به صورت تکی در زمان مناسب یا حتی اجاره دادن آن‌ها درآمد کسب کنید.

اگر به دنبال خرید شهرک با بودجه خاص هستید که در لیست ما قرار نداشت یا قصد دارید شهرکی را زیر نظر کارشناسان با تجربه بخرید، می‌توانید با شماره تلفن 09123207408 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه