معرفی خدمات مجموعه گیلیم در حوزه خرید و فروش ملک

13 اسفند 1401
0 دیدگاه
معرفی خدمات گیلیم

آیا با خدمات و ویژگی‌های مجموعه گیلیم و دیگر سایت‌های مربوط به حوزه خرید و فروش ویلا آشنایی دارید؟

تهیه مسکن همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر برای زندگی است. جدای از آن، در دنیای نوین، خرید ملک به عنوان یکی از روش‌های کم ریسک سرمایه گذاری محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند که ملک شما زمین و ویلا باشد یا آپارتمان و مغازه. شما با خرید هر نوع ملکی، می‌توانید سرمایه خود را حفظ کنید.

در سال‌های اخیر با وجود شدت گرفتن آلودگی هوا و بحران کم آبی،‌ بسیاری از مردم مجبور به تغییر محل زندگی خود شده‌اند. در این بین، استان‌های مازندران و گیلان به علت آب و هوای مساعد، بارندگی و سرسبزی که دارند، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت محسوب می‌شوند.

علاوه بر آن،‌ سفر به شهرهای شمالی عضو جدانشدنی از زندگی مردم ایران است. تقاضای زیاد برای اجاره ویلا در شمال و تورم بالا در کشور باعث شده تا دیگر اجاره ویلا در شمال انتخاب منطقی و عقلانی نباشد. از این رو طی سال‌های اخیر بازار خرید ویلا یا ویلا باغ در شهرهای شمالی داغ شده است.

اگر کنجکاو شدید تا با شرایط خرید ملک در شهرهای شمالی بیشتر آشنا شوید یا به دنبال سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و آپارتمان در شهرهای شمالی می‌گردید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید و فروش ویلا با کارشناسان گیلیم
خرید و فروش ویلا با کارشناسان گیلیم

شاید خرید ملک در شهری که در آن بزرگ شده‌اید و با آن آشنایی دارید کار آسانی باشد؛ اما خرید ملک در شمال کشور چندان کار آسانی نیست. مناطق مختلف شمالی با فرهنگ، بافت و ویژگی‌های متمایز در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. پیدا کردن ملکی مناسب با بودجه و سلایق شما آن هم در منطقه‌ای مناسب،‌ کمی زمان‌بر و دشوار است. 

اما عجله نکنید!! همیشه راه حل آسان‌تری برای حل مسئله وجود دارد. با وجود گسترش اینترنت و تکنولوژی، تقریباً در همه خانه‌ها یک دستگاه برای اتصال به اینترنت وجود دارد. با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید با سایت‌ها و مشاورانی که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش در شهرهای شمالی فعالیت می‌کنند ارتباط برقرار کنید.

لیست سایت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه فروش ملک در شهرهای شمالی فعالیت می‌کنند:

اگر تا به حال در مورد خرید ملک در شمال جستجو نکرده باشید، احتمالاً نام هیچ یک از سایت‌ها برایتان آشنا نباشد. از این رو در ادامه علاوه بر معرفی مجموعه گیلیم و ویژگی‌های مثبت و منفی آن، وجه تمایز هر یک از سایت‌ها را برایتان شرح می‌دهیم.

خرید و فروش ملک در شهرهای شمالی
خرید و فروش ملک در شهرهای شمالی

معرفی گیلیم

سایت گیلیم از سال 1400 فعالیت تخصصی خود را در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و آپارتمان آغاز کرده است. اما مبنای نام گذاری گیلیم و نحوه فعالیت آن چگونه است؟ اولین سؤالی که ممکن است مخاطبان با دیدن نام گیلیم به ذهنشان خطور کند، دلیل انتخاب این نام است.

اولین عنصر و عضو جدانشدنی هر خانه ایرانی چیست؟! گیلیم یا فرش اولین عنصری است که در زمان ورود به هر خانه‌ای با آن روبرو می‌شویم. به نوعی گیلیم تداعی گر حس آشنا و خوبی برای مخاطبان است. دقیقاً همان حسی که بعد از شنیدن خدمات و ویژگی‌های گیلیم با آن روبرو می‌شوید.

همان طور که گفتیم آغاز فعالیت آنلاین مجموعه گیلیم از سال 1400 کلید خورد. اما فعالیت کارشناسان و مهره‌های کلیدی مجموعه گیلیم به سال‌های دورتری بازمی‌گردد. کارشناسان گیلیم بسته به تخصص و تجربه خود در شهرهای مازندران و گیلان پراکنده هستند.

خرید ویلا و زمین در مازندران

نحوه فعالیت گیلیم

اگر سری به سایت‌های دیگر لیست مانند ویلاجات بزنید، متوجه خواهید شد که اکثر سایت‌های این حوزه،‌ صرفاً بستری برای فعالیت مشاوران املاک و فروشندگان هستند و سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید و فروش ملک و ضرر و زیان شما نخواهد داشت.

این سایت‌ها به نوعی دسترسی کاربران به مشاوران املاک و فروشندگان را راحت‌تر کرده‌اند. اما اگر سری به دادگاه‌ها و پرونده‌های قضایی حوزه ملک بزنید، بهتر متوجه مشکلات این نوع معامله می‌شوید.

زمانی که هیچ کارشناسی نتواند مشاوره‌های لازم را به شما بدهد، ممکن است علاوه بر از دست دادن سرمایه، در زمان انتقال سند و حتی پرداخت ثمن معامله مشکلات جبران ناپذیری برایتان رخ دهد.

  • اما مجموعه گیلیم صرفاً مکانی برای خرید و فروش بدون واسطه ملک نیست! اکثر فایل‌های بارگذاری شده در داخل سایت متعلق به کارشناسان وابسته به مجموعه گیلیم هستند. جدای از آن هر یک از فایل‌هایی که توسط کاربران در سایت بارگذاری می‌شوند، از نظر صحت و سقم بررسی شده‌اند.
  • از آنجایی که تمرکز اصلی تیم گیلیم بر روی املاک شمال کشور است، می‌توانید با مشخص کردن بودجه، نوع ملک مورد نظر و منطقه مورد پسندتان، مشاوره‌های لازم را در زمینه خرید املاک از ما دریافت کنید.
  • کارشناسان گیلیم از زمان بازدید ملک تا استعلامات قبل از معامله و مراحل انتقال سند همراه شما هستند. 
  • شما در سایت تنها فایل‌های کارشناسی شده و ارزشمند شهرهای شمالی را مشاهده خواهید کرد.
  • اگر به دنبال خرید ویلاهای لوکس و گران قیمت باشید، ویلای مورد نظرتان را در گیلیم پیدا خواهید کرد.
  • فرقی نمی‌کند که به دنبال آپارتمان، ویلا یا زمین باشید، همه این املاک در بین فایل‌های گیلیم وجود دارند.
  • ویدئو، عکس، موقعیت مکانی و امکانات هر یک از املاک به صورت دقیق در سایت درج شده است.
  • با مجموعه گیلیم بدون مراجعه به شهرهای شمالی و سردرگمی، می‌توانید صدها فایل را در لحظه تماشا کنید.
  • اگر به دنبال آخرین تحولات حوزه مسکن می‌گردید،‌ می‌توانید اخبار گیلیم را مطالعه کنید. همچنین، موضوعات مجله گیلیم در خصوص مسائل حقوقی و مسائل تخصصی مرتبط با خرید ملک هستند.
صفحه جستجوی آگهی گیلیم
صفحه جستجوی آگهی گیلیم

در پایان ...

فرقی نمی‌کند که به دنبال فروش ملک خود هستید یا خرید ملک. اگر قصد خرید املاک لوکس در شمال کشور را داشته باشید،‌ کافی است کد ملک انتخابی خود را به کارشناسان گیلیم اعلام کنید. همچنین با عضویت در سایت امکان بارگذاری املاک شمال کشور را خواهید داشت. البته پس از بررسی ملک توسط کارشناسان، می‌توانید آگهی خود را در معرض عموم مردم قرار دهید.

ارسال دیدگاه