معرفی سایت های خرید و فروش ویلا در شمال

20 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
سایت های خرید و فروش ویلا در شمال

آیا قصد خرید ویلا در شمال را دارید؟! سایت‌های خرید و فروش ویلا در شمال را چطور می‌شناسید؟! 

همان‌طور که می‌دانید سایت‌های دیوار و شیپور جزو اولین سایت‌ها و کسب و کارهایی بودند که در زمینه خرید، فروش و اجاره خانه فعالیت خود را آغاز کردند. تا قبل از آن برای انجام این فعالیت‌ها باید به مشاورین املاک شهر یا محله مورد نظرتان مراجعه می‌کردید.

اما الان می‌توانید در خانه خود بنشینید و تنها با یک گوشی هوشمند فایل‌های زیادی از خرید و فروش یا رهن و اجاره خانه را مشاهده کنید. از آنجایی که چند سالی است مردم سعی می‌کنند سرمایه خود را صرف خرید ویلا در شمال یا دیگر شهرهای خوش آب و هوا کنند؛ سایت‌های تخصصی در زمینه خرید و فروش ویلا هم روی کار آمده است.

اما چقدر در مورد این سایت‌ها و نحوه فعالیتشان خبر دارید؟! آیا همه سایت‌های خرید و فروش ویلا به صورت قانونی فعالیت می‌کنند؟! با ما در ادامه همراه باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

خرید و فروش ویلا در شمال کشور
خرید و فروش ویلا در شمال کشور

مسائل مختلفی همچون بحران کم آبی و خشکسالی باعث شده تا مردم به فکر نقل مکان باشند. از طرف دیگر با توجه به تورم موجود در کشور، افراد سعی می‌کنند پس انداز خود را با خرید زمین یا خانه و ویلا سرمایه گذاری کنند. حالا چه شهری بهتر از شهرهای شمالی؟!

در تعطیلات رسمی کشور، همیشه جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی شلوغ و پر ترافیک است. این نشان از علاقه مردم به شهرهای شمالی است. البته این امری کاملاً طبیعی است. آب و هوای خوب منطقه و وجود جنگل‌های سرسبز و دریای بی کران آبی، هر کسی را به سمت این خطه از سرزمینمان می‌کشاند.

حالا از این بحث‌ها که بگذریم، به مسئله داغ خرید و فروش ویلا در شمال می‌رسیم. با وجود استقبال مردم از خرید ویلا در شهرهای شمالی به خصوص در مازندران، امروزه شاهد ساخت شهرک و ویلاهای لوکس زیادی در شمال هستیم. طبیعتاً باید راهکاری برای فروش سریع‌تر این ویلاها وجود داشته باشد.

حالا چه چیزی بهتر از سایت‌های آنلاین خرید و فروش ویلا؟ سایت‌هایی که فایل‌های زیادی از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا لوکس را در سراسر شهرهای شمالی دارند. یعنی در لحظه می‌توانید با انتخاب شهر و بودجه خود، ویلاهای مختلفی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

اما آیا همه سایت‌های موجود در وب قانونی هستند؟ طبیعتاً خیر؛ کلاه‌برداران همیشه در کمین شما هستند. اما نگران نباشید. در ادامه سایت‌های پرطرفدار و اصلی که در حوزه خرید و فروش ویلا و زمین فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید و فروش آنلاین ویلا
خرید و فروش آنلاین ویلا

1. دو نبش

دو نبش با سابقه نزدیک به ۹ سال، یکی از اولین سایت‌هایی است که در زمینه خرید و فروش ویلا، فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت دو نبش، خودتان به عنوان آگهی دهنده یا خریدار ارتباط بگیرید.

از طرفی اگر قصد خرید ویلا را داشته باشید، می‌توانید آگهی‌های مختلف فروش ویلا را در این سایت بررسی کنید. البته دو نبش صرفاً برای خرید و فروش ویلا در شمال نیست! بلکه می‌توانید در شهرهای مختلفی همچون تهران هم نسبت به خرید یا فروش خانه اقدام کنید.

سایت دو نبش برای خرید و فروش ویلا
سایت دو نبش برای خرید و فروش ویلا

2. ویلاطور

همان طور که از نام این سایت پیداست، سایت ویلاطور به صورت اختصاصی در زمینه فروش زمین و ویلا در شمال فعالیت دارد. البته آگهی‌های ویلاطور مربوط به همه شهرهای شمالی نیست؛ که همین امر خود نقطه ضعفی از این سایت است.

شما تنها می‌توانید آگهی ویلا در شهرهای آمل، چمستان، سرخرود، محمودآباد،‌ نوشهر و سعادت آباد شمال را در ویلاطور ثبت و مشاهده کنید. البته برای ثبت آگهی در این سایت باید اطلاعات و تصاویر ویلا را به کارشناسان ویلاطور ارسال کنید و خودشان پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهند.

آگهی‌های سایت ویلاطور
آگهی‌های سایت ویلاطور

3. گیلیم

سایت گیلیم با کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای خود،‌ به تازگی فعالیت رسمی خود را در بستر اینترنت آغاز کرده است. تا پیش از این صرفاً نسبت به مشاوره و فروش ویلا در شهرهای شمالی به صورت خصوصی فعالیت داشته است.

اما از آنجایی که بسیاری از سایت‌های خرید و فروش ویلا در شمال،‌ هیچ نظارتی بر روند خرید و فروش و نفع خریدار و فروشنده ندارند، نیاز به سایتی با پشتیبانی قوی به چشم می‌خورد. از این رو حدود دو سالی است که فعالیت مجموعه گیلیم برای خرید و فروش تخصصی ویلا، زمین و آپارتمان لوکس و اقتصادی در همه شهرهای شمالی آغاز شده است.

برای ثبت آگهی در گیلیم، می‌توانید ثبت نام کنید یا تصاویر و اطلاعات ویلا را به تیم پشتیبانی ارسال کنید. البته در هر دو مورد، کارشناسان گیلیم پس از بازدید و بررسی صحت و سقم اطلاعات وارد شده، آن‌ها را در سایت نمایش می‌دهند. همچنین، در تمام روند فروش و انتقال سند ویلا، زمین یا آپارتمان کارشناسان گیلیم همراه شما خواهند بود.

اگر می‌خواهید بیشتر با روند فعالیت مجموعه گیلیم آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب “معرفی خدمات مجموعه گیلیم” را مطالعه کنید.

خرید و فروش ویلا در سایت گیلیم
خرید و فروش ویلا در سایت گیلیم

4. ویلاجات

سایت ویلاجات در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال فعالیت می‌کند. البته علاوه بر شهرهای محدود آگهی شده،‌ فایل‌های کمی هم برای شما نمایش داده می‌شود. فایل‌های ویلاجات کمتر از ۱۰۰ آگهی در شهرهای آستارا، آمل، چمستان، محمودآباد، ‌نور و نوشهر است. 

البته انتظار دیدن آگهی ویلا لوکس در این سایت را نداشته باشید؛ چرا که ویلاهای نمایش داده شده در سایت ویلاجات همگی اقتصادی و ارزان قیمت هستند. اما به گفته پشتیبان سایت، با ارسال مشخصات ویلای درخواستی، امکان بازدید از فایل‌هایی خارج از فایل‌های سایت را برایتان مهیا می‌کنند. 

آگهی‌های ویلا سایت ویلاجات
آگهی‌های ویلا سایت ویلاجات

5. اول خونه

سایت اول خونه در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین و اجاره ویلا و آپارتمان در شمال فعالیت می‌کند. در این سایت امکان مشاهده صدها فایل لوکس و اقتصادی در شهرهای شمالی برای شما فراهم است. از طرف دیگر می‌توانید با ثبت نام در سایت، آگهی خود را ثبت کنید و در معرض دید عموم مردم قرار دهید.

سایت اول خونه هم جزو سایت‌های برتر حوزه خرید و فروش ویلا در شمال محسوب می‌شود که احتمالاً اسمش به گوشتان خورده باشد.

خرید و فروش ویلا در ویلاجات
خرید و فروش ویلا در ویلاجات

در پایان ...

همان طور که مشاهده کردید، این سایت‌ها جزو برترین سایت‌های خرید و فروش ویلا هستند. البته هرکدام از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خودشان را دارند که سعی کردیم مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

به نظر شما چه سایت دیگری می‌تواند در لیست بالا جای داشته باشد؟ در قسمت زیر نظر خود را ثبت کنید. 

ارسال دیدگاه